úterý 25. února 2014

Miss sporty BB crém

Další, má druhá recenze, bude o BB krému od Miss Sporty - Morning Baby! Musím na úvod říct, že jsem byla velice mile překvapena, ale na závěr jsem našla i pár chybiček, které, myslím si, se dají přehlédnout.

 



BB krém mě zaujal cenou. Ano, nepatřím do skupiny náctiletých fanynek drahé kosmetiky, a tak jako většina normálních lidí, se snažím co nejvíce šetřit. Navíc nevidím důvod, proč si kupovat drahou kosmetiku, když i ta levná, od značek jako je Miss Sporty nebo například Essence, je kvalitní. Možná se pár slečen ozve s opačným názorem, což mi vůbec nevadí (!!), ale já svůj názor nezměním. :) 
No, ale to jsem trochu odbočila od samotného BB krému, který mě, ať už se to konečně dozvíme, stál kolem 80 Kč. Byl to můj první BB krém, takže jsem moc nevěděla co od něj čekat, kromě horšího krytí, při kterém jsem se nemýlila.
S konzistencí jako je tato, by to snad ani nešlo - krém je dost tekutý, dobře se ale roztírá a snadno a rychle ho dostanu do všech záhybů obličeje. 

Jako první věc, které jsem si všimla, byla jemná vůně. BB krém v sobě má malé třpitky, které ale nejsou nijak moc viditelné, takže mi nevadily. A navíc se mi opravdu moc líbí ten obal. Je takový pěkný, holčíčí..
Na výběr byl (a stále je) pouze ze dvou odstínů. Pochopitelně jsem si vzala ten světlejší, a dobře mi padnul. Sjednotil mi pleť a vůbec nešel vidět. Bohužel, o krytí se nemá ani cenu zmiňovat...

Nevím, jestli si tento BB krém koupím znovu. Určitě o tom budu ještě uvažovat. Dnes jsem si ale koupila make-up (také od Miss sporty), takže za pár dní či týdnů se můžete těšit na další recenzi. Určitě je srovnám a budu rozhodnuta, který z těch dvou bude mít čestné místo v mé makeup taštičce.

+ poměr cena/kvalita
+ obal
+ krásně sjednotil pleť a nešel vidět
+ snadné nanášení
+ vůně

- slabé krytí
- malý výběr odstínů

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář! :)