sobota 1. března 2014

Garnier NEO

V pondělí jsem si zašla do Tety s jediným cílem - koupit si nový deodorant od Garnieru. Zrovna ho měli mít v Tetě ve slevě za 65 Kč, tak jsem si řekla, že buď teď, nebo nikdy. Doporučená cena je kolem 90 Kč. Nečekaně ho ale v naší malé Tetičce neměli vůbec. Zklamaná jsem odkráčela domů, co jsem taky mohla čekat, v takovém zapadákově, říkala jsem si. O pár dní později jsem spěchala a chtěla jsem si zkrátit cestu, která se stala osudovou, protože jsem našla novou drogerii Teta. Musela jsem ji hned promrknout a se zatnutými pěstmi jsem hypnotizovala regály s deodoranty. 


Samozřejmě, že tam byl, jinak bych o tom taky nepsala, že? Bohužel mě trochu zklamal svým objemem, přece jenom na tom obrázku vypadal trošku větší. Nevadí, řekla jsem si... Na výběr byl z 5 druhů. Nejradši bych je tam všechny očichala, ale ta prodavačka se na mě tak divně dívala, a když už jsem tam stála delší dobu, tak mi to bylo trochu trapné. Teď toho lituju a příště se na ty pohledy vykašlu.. No ale nakonec jsem si vzala ten růžový - Fruity flower. Obal je opravdu krásný, moc se mi líbí :) Navíc vůbec nevypadá jako deodorant.

Pro mě je nanášení docela nepohodlné. Možná to máte jinak, ale mě tento aplikátor moc nesedl. Nikdy nevím, kolik mám toho krému nanést a často mi připadá, že ho tam mám málo a nebude dostatečně účinkovat. Po čase si na to ale zvyknete ;)

Tento přípravek navíc obsahuje krém, který pečuje o naše podpaží, které každou chvíli namáháme holením a používáním "obyčejných" deodorantů.

Vůně není moc výrazná, což je u deodorantů, který by měl hlavně vonět, aby odlákal pozornost od upoceného podpaží, neobvyklé. Nevím, jak to je u ostatních, jejich vůně neznám, ale ten růžový je takový jemný. Když se trochu zpotím už necítím deodorant ale spíš sebe, a to vidím jak velké mínus. A výdrž taky nebude 48 hodin. Tak po 6 ti hodinách už mám nepříjemný pocit a musím ho aplikovat znovu. Což se mi s Rexonou nestávalo. Teď na jaro a zimu je tak akorát, ale v létě si ho určitě nekoupím.

Co beru jako velký plus je to, že vůbec po nanesení nelepí a hned se vsákne. Skvrny na tričkách jsem nenašla žádné, což mě potěšilo :) Navíc se vůbec nedrolí a nic není jako zázrakem upatlané.

1 komentář:

  1. balení je vážně roztomilé a mezi ostatními deo by se vyjímalo :-)

    LuLu

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář! :)