úterý 18. února 2014

TAG 40 otázek o kosmetice

Na úvod jsem si vybrala Tag, aby jste měli aspoň menší představu, co jsem vlastně za člověka :)


1) Kolikrát denně si čistíš obličej?
Každý večer. Ráno jen když se nemusí jít do školy a nebo když mám čas.
2) Jaký máš typ pleti?
Smíšenou pleť.
3) Co používáš na čištění pleti?
Čistící vodu od Garnieru.
4) Používáš pleťový peeling?
Jednou - dvakrát týdně používám:) Přímo ten, který vidíte na obrázku. 

5) Používáš hydratační krém?
Ano.
6) Máš pihy?
Nemám.
7) Používáš oční krém?
Oční krém nepoužívám ;)
8) Měla jsi nebo máš problémy s akné?
Celkem dost pupínků a jizev po akné mám na mém čele. Mám ale ofinu, takže to nejde moc vidět :)
9) Pomohla ti proti akné nějaká kosmetika?
Aby akné úplně zmizelo mi nepomohla žádná kosmetika. Maximálně tyčinka od Oriflamu s výtažky z čajovníku většinou zajistila, že pupínek nezahnisal.
10) Jaká je tvoje oblíbená značka pečující kosmetiky?
Nivea, Garnier.
11) Používáš make-up?
Oblíbila jsem si spíše BB krémy :)
12) Používáš korektor?
Ano, bohužel BB krém nezakryje všechno..
13) Jaký barevný podtón má tvá pleť?
No já ani nijak přesně nevím. Béžový -_- :D
14) Líbí se ti umělé řasy?
Nelíbí.
15) Jakou značku řasenky používáš?
Pokaždé jinou. Teď mám od Essence - Get big lashes. Tu fialovou.
16) Víš, že by jsi měla každé tři měsíce kupovat novou řasenku?
Vím. Řasenku si ale kupuji až když vyschne popř. dojde.. 
17) Sephora nebo MAC?
MAC.
18) Jaké používáš štětce při líčení?
 Pužívám pouze štětce na pudr, tvářenku a jestli se počítá i na oční stíny, tak i ten. :D
19) Používáš bázi pod maku-up a pod oční stíny?
Jen pod oční stíny, od Dermacolu a jsem s ní naprosto spokojená! :)
20) Které oční stíny používáš nejraději?
Hoooondě dlouho už mám od Gabriely Slavate oční stíny v takové tužce v modré barvě. Měla bych to už vyhodit, ale jsou moje nejoblíbenější..
21) Používáš tužku na oči nebo tekuté linky?
Tužku na oči používám skoro denně. Tekuté linky jsem nedávno zkoušela poprvé, ale bude to ještě chvíli trvat než nastane doba, kdy bych s nimi mohla vylézt ven.
22) Stává se ti, že se šťouchneš tužkou do oka?
Tužkou ne, spíše řasenkou.. :D
23) Používáš sypké pigmenty?
Ne..
24) Používáš bronzer?
Ano
25) Tvoje oblíbená tvářenka?
Hmm.. asi zase musím zmínit Gabrielu Salvate:)
26) Lesk nebo rtěnka?
Obojí
27) Nakupuješ kosmetiku na e-bay?
Ne
28) Tvoje oblíbená značka dekorativní kosmetiky v drogerii?
Maybelline a Essence
29) Zúčastnila jsi se firemního výprodeje kosmetiky?
Zatím ne :/
30) Prošla jsi nějakým kurzem líčení?
Ne
31) Máš při líčení jistou ruku?
Až na linky.. ;)
32) Jaký typ líčení se ti nelíbí?
Když má slečna moc zvýrazněná líčka. Nebo když to není sladěné.
33) Kosmetický nešvar, který tě u ostatních nejvíce bije do očí?
Špatná barva make-upu, šíleně moc zvýrazněné obočí...
34) Která celebrita má podle tebe vždy dokonalý make-up?
Pff.. snad všechny (mladé) celebrity mají pěkný make-up.
35) Bez kterého kosmetického pomocníka se neobejdeš?
Bez řasenky.
36) Jdeš někdy mezi lidi i bez nalíčení?
Když nemusím tak ne
37) Myslíš, že vypadáš dobře i bez nalíčení?
No tak není to nejhorší. Ale nalíčená vypadám líp, a to je oč tu běží :) :D
38) V kolika letech jsi začala používat dekorativní kosmetiku?
Asi když mi bylo 13 jsem si tajně začala dávat řasenku. Od 14 si dávám i make up a BB krém. Teď už na sebe naplácám kde co :D
39) Jaký mýš názor na používání dekorativní kosmetiky u slečen 10-15 let?
No ono 10 a 15 je trochu rozdíl. V 10 - 12 letech je to katastrofa.  Myslím, že od těch 13 14 let se k tomu dostane většina dívek a myslím, že to je v pořádku..
40) Tvoje nejoblíbenější značka dekorativní kosmetiky?
U každé značky se mi líbí něco jiného. Ale asi znovu zmíním Maybelline a pak Essence, protože jsou i cenově dobře dostupné :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář! :)