sobota 15. března 2014

Měsíční pilates workout

Hádám, že už všichni znáte Jill Michaels a její videa na YT, které jsou úžasné a taky je zrovna cvičím. Ale co dělat, až naše 30 denní výzva skončí? Taky už nad tím dlouho přemýšlím a snažila jsem se najít nějaké pěkné workouty nebo plány, které by mě nenechaly jen tak sedět na gauči v obýváku. Mám pro vás pár typů, u kterých se zapotíte :) Ať vás nezahltím všemi najednou, vždy se v každém článku podíváme na jeden:)

zdroj



*Blogilates*
Zaměřeno je vše na pilates, při kterém se posiluje tělo. Četla jsem, že pilates není těžký a nevyčerpává, spíše dodává energii. Pro mě rozhodně lehký nebyl a ráno mě bolely všechny svaly v těle. Podle mého názoru je vekou výhodou pilatesu štíhlé svalstvo místo mohutných svalů, což jako důkaz můžeme vidět u cvičitelky Cassey Ho, která je dobrou inspirací.
Na této stránce najdete kromě chutných receptů také měsíční kalendář s názvy workoutů, které si najdete na youtube. Musíte ale poslat své jméno, e-mail a odkud pocházíte do růžového rámečku vlevo. Na váš mail vám přijde heslo, které vám umožní stáhnout si měsíční workout.
Pokud jste začátečníci je tu pro vás připravený i měsíční workout "for biginners",  který se ale nemění.


Zkoušeli jste někdy pilates? Je to pro vás těžké tak jako pro mě? :)

1 komentář:

  1. Super blog chceš sa navzájom sledovať ? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář! :)